mandag 12. september 2011

Fem Kategorier


 I slutten av neste måned skal vi levere/publisere 10 (11*) bilder som skal representere
1. Lys
2. Sykkel
3. Høst
4. Dyr og blomster
5. Komposisjon
 (Et bilde av de 10, eller et utenom de 10 bildene skal vi velge som "Favoritt bildet"*)

I dag fikk vi i oppdrag å ta bilder av noen av de fem kategoriene. Vi fikk lov til å legge ut 3 til 5 bilder, og disse ble mine utvalgte:


Lys
Dette er muligens det bildet jeg likte best av de jeg tok i dag.
Bildet er tatt av lysekrona i butikken Studio Mote i Amfi Vågen.
Dyr og BlomsterJeg tok bilde av håret mitt, noe som minner meg om noe dyrisk og mørkt.
Høst
Høst har alltid minnet meg om regn, fuktighet, blader i grønt, gult og orange. 
Sykkel
Dette bildet viser en Scooter som har hatt noen uhell.
Jeg synes dette bildet var stilig fordi det ser ut som om scooteren er designet med de stripene på.

Komposisjon
Komposisjon betyr "Å sette sammen ulike elementer til en helhet"
Dette bildet består av like, men likevel ulike elementer som danner en helhet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar