søndag 8. januar 2012

Oppsummering Høst 2011


Da var tiden kommet for å lage en oppsummering på høsten 2011.

Det å jobbe med foto har vært litt krevende, men veldig spennende! Jeg har lært utrolig mye på dette halvåret som jeg kan ta med meg og som jeg kommer til å ha bruk for senere. 
Det å kombinere foto med blogging synes jeg virket stressende til å begynne med, men etter som jeg lærte meg å blogge har det vært greit. Å legge bildene og tekstene inn på en blogg skaper mye mer orden i oppgavene vårs. Da ligger alt på en plass og i rett rekkefølge. Vi slipper også å drukne læreren i e-mailer. 
Arbeidsmetoden er jeg veldig tilhenger av. Vi får først info om oppgaven på begynnelsen av fototimene, etterpå får vi resten av dagen til å ta bilder og å publisere et innlegg på bloggen vårs. 

Dessverre så er det ikke lenge igjen før mitt halvår med foto er over. Hadde det vært opp til meg hadde jeg hatt foto ut 2. klasse!! 

Oppsummeringen  min for dette halvåret blir at jeg har hatt det utrolig kjekt, lært mye som jeg ikke hadde peiling på før, jeg kommer til å bruke denne læringen videre når det kommer til foto, og jeg kommer til å savne dette faget! Misunner andre halvdelen av klassen som skal ha foto etter jul :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar